Minggu

ILMU HARIMAU ALLAH

 


ILMU MELAYU TUA 

SEMULA JADI HARIMAU

Bismillahirrohmanirrohim, salam sejahtera... jumpa lagi dengan saya wan fuad. semoga anda banyak rezeki dan sehat wal afiat. kali ini akan saya bagikan ilmu dari etalase SANGGARTUAH TAMING SARI. ilmu melayu tua yang masuk kategori ilmu semula jadi. ilmu ini praktis namun perlu tenaga untuk pebuatuan dan sebatin. dulu saya diberi ilmu ini untuk bekal keamanan dan pernah saya praktekkan sering zaman dahulu untuk jaga-jaga.


Ilmu ini tidak berkhodam jadi pasti aman. meski namanya ilmu jenis harimau tapi ini dari ilmu kaji semula jadi. nama ilmunya ilmu harimau allah. berikit ayat mantera nya;

Bismillahirrahmanirrahim.

Sheikh Ali Baginda Ali,

Ali berdiri di depanku,

Ali berdiri di belakangku,

Ali berdiri di kananku,

Ali berdiri di kiriku.

Aku berkota batu,

Aku berpagar besi.

Sah! 

Aku jadi harimau Allah.

Berkat aku memakai doa Lailahaillallah Muhammaddur rasulullah.


Syarat penggunaan harus hafal mantranya. jadi hafalkan dulu baru penyatuan. untuk penyatuan baca manteranya 777x pada hari kelahiran. ritual dilakukan malam hari. setelah selesai ilmu ini bisa digunakan dengan cara membacanya 3x saat mau bepergian kemanapun terutama saat melewati lokasi rawan kejahatan. wujud anda akan nampak menjadi harimau saat ada orang berkeinginan berbuat jahat pada anda.


Semoga manfaat barokah ilmunya, jangan lupa gunakan dengan niat baik. untuk perawatan ilmu, mantranya harus dibaca 777x pada hari kelahiran. salam sejahtera dari saya wan fuad.


by wan fuad

youtube;  wan fuad official

hp/wa; +628985412739

email; awiewings9@gmail.com