Minggu

ILMU SEMULA JADI ASAL TUBUH

 


ILMU KANDUNG RASUL

Bismillahirrohmanirrohiiim... salam sejahtera untuk anda semua kawan se-nusantara. pada kesempatan kali ini saya wan fuad akan bagikan ilmu semula jadi yang cukup langkap. koleksi ilmu di sanggartuah tamingsari yang banyak memberi sumbangsih dalam khazanah kebatinan di kalangan murid murid sabggartuah taming sari dan sekarang dijabarkan umum.


Ilmu ini menggunakan kaji semula jadi asal tubuh manusia yaitu dengan seruan nama semula jadi wadi, mani dan manikam. penjelasannya bisa sangat pamjang bila kita bahas mendetailbtentang wadi, mani dan manikam. disini dibahas mantra seruan semula jadi nya untuk keperluan kepentingan hajat manusia.


Berikut ini seruan mantranya;

Ussalli far’i yatallah,

Jasad aku dikandung Rasulullah,

Roh aku di tempat Allah,

Tidur aku di dalam ilmu Allah.

Tuhan menjadikan engkau,

Maka engkau menjadi,

Tuhan tidak menjadi engkau,

Maka engkau tidak menjadi.

Terus jernih,

Tidak beruras-ruras,

Wadi-wadi mani-manikam.

Berkat Lailahaillallah Muhammaddur rasulullah.

Berkat aku memakai Doa Ilmu Allah.


Untuk penyatuannya sendiri mantra seruan dibaca 555x selama 7 hari agar benar benar sebatin. dan untuk penggunaan cukup dibaca 7x/11x/41x lalu ucapkan apa keinginan anda insya allah cepat terkabul, tentunya harus dilambari dengan ikhtiar yang seimbang. ibarat kata ya kalau ingin punya banyak duit ya kerja tapi kalau kerjanya ala kadar ya duitnya ala kadar sedangkan ilmu batin adakah pendorong dan penyokong saja. kalau anda sudah disokong dan anda berleha-leha tentu hasilnya jauh dari kata puas.  sekian dulu ach dari saya wan fuad. jumpa besok lagi, salam sejahtera selalu.


by wan fuad

youtube;  wan fuad official

hp/wa; +628985412739

email; awiewings9@gmail.com