Rabu

ILMU BERURAS

 


Assalamu alaikum, salam sejahtera untuk kawan kawan semua. Jumpa lagi dengan saya wan fuad. Kali ini akan saya share ilmu  beruras. Ilmu ilmu khas melayu tua. Saya share di situs taming sari ini agar tidak lekang dimakan zaman. Berikut ini mantra ilmunya.

Ussalli far’ie yatallah,

Jasad aku dikandung Rasulullah,

Roh aku di tempat Allah,

Tidur aku di dalam ilmu Allah.

Tuhan menjadikan engkau,

Maka engkau menjadi,

Tuhan tidak menjadi engkau,

Maka engkau tidak menjadi.

Terus jernih,

Tidak beruras-ruras,

Wadi-wadi mani-manikam.

Berkat Lailahaillallah Muhammaddur rasulullah.

Berkat aku memakai Doa Ilmu Allah”

Kesan dari ilmu ini adalah penangkal bahaya, penangkal sial, penangkal serangan musuh, menggagalkan rencana jahat, menghentikan laju peluru dan semacamnya. Silakan dihafal dan baca 3x ketika hendak bepergian kemana sahaja. Semoga manfaat dan berkah. Salam sejahtera dari saya wan fuad.

By wan fuad

Youtube; wan fuad official

Wa/hp; +628985412739