Senin

Ilmu semula jadi BESI KURSANI AKTIF

 


Assalamu alaikum, jumpa lagi dengan saya wan fuad. Pada perjupaan kali ini saya akan share ilmu semula jadi besi kursani. Apakah itu ilmu besi kursani dan bagaimana cara amalannya silakan perhatikan penjelasan berikut ini.

Berikut ini mantra pengaktifan besi kursani tubuh. Sebelum amalan perlu dihafalkan dulu.

Bismillahirrahmanirrahim.

Hai Besi kursani,

Besi melilit 7 anggota aku,

Tulang menjadi besi,

Uratku menjadi batu,

Teguh tegap sekalian badan aku.

Ah!

Besi datang besi ku nanti,

Timah datang timah ku nanti,

Kayu datang kayu ku nanti.

Hai Seri Kebal,

Berkat doa Lailahaillallah Muhammaddur rasulullah.”.

Berikut ini cara aktifkan besi kursani tubuh;

Pada awal pagi (selepas mandi) ambillah air liur pada anak tekak / uvula menggunakan ibu jari kanan sambil berucap berniat, “Aku tahan kulit aku agar kebal dan tak dimakan oleh peluru atau senjata”. 

Kemudian, calitkan ke telapak tangan kiri dan dijampi 3x dengan mentera di atas.

Lalu Tempelkan kedua telapak tangan dan gosok2 sedikit. Kemudian, sapukan kedua tapak tangan anda merata ke serata tubuh sambil berniat di dalam hati baca tanpa hitungan “Kulit aku menjadi besi yang tebal dan batu yang pejal.”. Bermula dari ibu jari kaki (tangan kanan ke ibu jari kanan dan tangan kiri ke ibu jari kiri) sehingga ke seluruh tubuh iaitu ke buku kaki, lutut, paha, punggung (depan belakang), perut, pinggang, dada (depan belakang), ke-2 tangan, leher, kepala dan muka.

 Amalkan selama 30 hari berturut-turut, barulah berhenti. Insya-Allah, anda akan menjadi kebal dengan izin Allah. Gunakan dengan niat baik, salam sejahtera dari saya wan fuad. Semoga berkah

By wan fuad

Youtube; wan fuad official

Wa/hp; +628985412739